منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

منتديات كيمو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات كيمو

منورينى يا أحلى اعضاء والله وكل عام وانتم دائما بخير

ملحوظة هامه :بعد تسجيلك فى منتدى (kemo0o0o0o) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى خلال 24 ساعه من تسجيلك

4 مشترك

اسئلة للشباب .............. لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل

نور القمر
    نور القمر

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة

اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Empty اسئلة للشباب .............. لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل

مُساهمة من طرف نور القمر الثلاثاء 20 يوليو 2010, 10:40 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ان شاء الله تكونو بخير

بدــــــــون مقدمـاـت

1 _هل تمنيت في يوم ان تكون بنت ؟؟ ولماذا؟
    2_ماهو رأيك في البنت اللي تلبس لبس غير محتشم؟
    3_هل تجذبك البنت اللي ابوها مليونير؟او غني؟؟(بصراحه ياتماسيح هااا )
    4_هل من الممكن ان تخطب فتاة ليست من بلدك؟
    5_هل من الممكن ان تتزوج فتاة اكبر منك سنا؟
    6_هل تفضل الزواج التقليدي ام الزواج عن حب؟
    7- من تكون المراه التي تقف امامها ضعيفا؟ولماذا؟؟
    8_ماهو رد فعلك عندما تصارحك بنت بحبها قبل ان تصارحها انت؟وما هو رأيك فيها ؟
    9-عندما تكون معجب بفتاة ماهي طريقتك في الوصول لقلبها؟؟
    10- ماشعورك اذا تزوجت طليقتك برجل افضل منك.؟؟
    11- في احد الاماكن العامة رأيت من كانت يوما تسكن القلب .. تمسك بطفله .. كيف تكون ردة فعلك ؟؟
    12_ كم مرة تنازلت عن مبادئك من اجل امرأه !! ؟
    13-أذا وقع نظرك على امراه .. ماهو أول شيء يلفت انتباهك وتنظر اليه ؟؟
    14- لو كانت زوجتك موظفه وانت كذلك وكلاكما ذو رواتب عاليه .. هل تنتظر منها المشاركه ؟وهل تقبلها لو بدرت منها؟ وهل تنظر لراتبهاااذا لم تبدي اي مشاركه وتطالب بذالك؟
    15_ هجرتك من تحبها .. هل تبادلها الهجر ام تتودد لها حتى تنعم بوصالها مرة اخرى !!
    16- كثير من الرجال يتمنون ان تكون زوجاتهم خاتم في اصبعهم هل أنت وبكل صراحة منهم؟؟
    17- هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب امراه.. وهل ظفرتِ بقلبها !!
    18_ هل تبوح لزوجتك أو حبيبتك.....الخ باخطائك ..! .. وهل تغفر لك تلك الاخطاء !!
    19-هل تتاسف اذا اخطات بحق زوجتك أو أختك أو......الخ؟
    20- ماهي الكلمة التي تربكك من المراه !!
    21- متى ترضى عن زوجتك؟ ومتى تشعر بضعفها؟

يالله شباب .. الاجوبه الصريحه..

prince
    prince

تاريخ الميلاد : 20/05/1986
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : معهد كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : بحب الاهلى

اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Empty رد: اسئلة للشباب .............. لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل

مُساهمة من طرف prince الأربعاء 21 يوليو 2010, 9:48 am

اول حاجة الموضوع ده رائع
    ج1 لا --على فكرة انتى اسئلتك مربكة جدا اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Icon_question
    ج2 راى انها بتعوض نقص عندها هى شيفاه مع انى من الممكن ان الناس يكونوا مش شيفينه وبيفضلوها بلبس اكتر احتشام اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Icon_bounce
    ج3 لا والله انا بتجذبنى البنت اللى اخلاقها عالية وواثقة من نفسها وذكية
    ج4 ممكن
    ج5 لا افضلها فى سنى او اصغر
    ج6 اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Icon_scratch مش بقولك اسئلتك مربكة انا بفضل الزواج عن حب والتقليدى برده هههههههههه
    ج7 المراة اللى بحبها اما ليه فلاسباب كتير
    ج8 الاول حرتبك بعد كده حتقبل صراحتها واصرحها بحبى
    ج9 هههههههههههه مفيش اختيارات اساعدها فى الحاجات اللى مش عارفاها واوافقها على ارائها طبعا اللى انا شيفها صح واتقرب منها اكتر بمعنى اصح اتعرف عليها اكتر واعرفها انى مهتم بيها *********وبصراحة شديدة اموت واعرف انتى جايبة الاسئلة دى منين اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Icon_biggrin
    ج10 بصراحة شديدة ومش بكدب والله حفرحلها كتير
    ج11 حبصلها كتير وححزن انها مش معايا بس حفرحلها واتمنالها كل خير
    ج12 الحمد لله ولا مرة وباذن الله مش ممكن ده يحصل
    ج13 زى ما اؤلتلك فى ج3 بتجذبنى البنت اللى اخلاقها عالية وواثقة من نفسها وذكية
    ج14 لا طبعا لو كانت رواتبنا عالية مش حطلبها باى مساعدة ده بالعكس مش حخليها تصرف بيه على نفسها وحصرف انا عليها وده بصراحة شديدة جدا
    ج15 لا طبعا هى هجتنى يعنى مش عاوزانى وانا حكمل طريقى من غيرها وبالعكس ممكن الاقى اللى احسن منها وتقبل تكمل طريقها معايا
    ج16 بكل صراحة الزوجة لما تكون خاتم فى ايد زوجها محيكونش فى اى طعم للحياة بينهم افضلها تكون واثقها من نفسها وتنقشنى فى اى موضوع او مشكلة فى حياتنا
    ج17 بصراحة لغاية دلوقتى لا
    ج18 بصى فى بعض الاحيان البوح بالاخطاء بيسبب مشاكل بين الراجل ومراته او حبيبته انا بفضل عدم البوح بالاخطاء اللى ممكن تهدم اللى بينهم
    ج19 بصراحة لو اخطات اتاسف ليه لا ممكن بعض الرجال يقولوا لا مش حتاسف انا راجل والخ بس انا شايف ان التاسف افضل وبيحبب الزروجة فى زوجه اكتر وبيعرفها ان مكانتها عالية عنده
    ج20 لو قلتلى بحبك بصراحة انا حرتبك جدا اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Icon_redface
    ج21 ارضى عنها لو مش بتنكد عليا كتير ولو بتصلى الصلاة فى وقتها وزى ما قولتلك بتنقشنى فى اى مشكلة او راى

بصراحة شديدة انتى تنفعى تبقى مذيعة فى برنامج من سيربح المليون او برنامج لماذا اسئلتك دى جميلة جدا وفى نفس الوقت مربكة جدا جدا بس يرب اكون جوبت كويس ومستنى النتيجة اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Png_467
    اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Cooltext463962255

نور القمر
    نور القمر

اسئلة للشباب   ..............  لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل Empty رد: اسئلة للشباب .............. لمن يملك الجرأة والصراحة يدخل

مُساهمة من طرف نور القمر الأربعاء 21 يوليو 2010, 2:36 pm

ب
    رافووووووووووو جاوبت عن الاسئلة كلها واخدت درجة
    امتياز
    هههههههههههه
    وانا بتمنى فعلا انى اكون مذيعة او صحفية
    مرسيه على مرورك وتواجدك معانا
    malak elroh
    malak elroh

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الكليه هنعمل ايه غيرها........
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : لسه محتاجه لشىء مفتقداه .........

مُساهمة من طرف malak elroh الإثنين 02 أغسطس 2010, 4:12 pm

ههههههههههههه نور برافو عليكى كنتى حطيتيهم على كرسى الاعتراف يا نور وهو واحد بس من المنتدى فين بقيت الرجاله واجاباتك حلوه وفعلا كنت مرتبك
    kemo_eng
    kemo_eng
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كلية الهندسه
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : مرتاح والحمد لله ........ بس فى شىء مفتقده

مُساهمة من طرف kemo_eng الإثنين 02 أغسطس 2010, 9:10 pm

يالهوى .........ايه الاسأله الجامده دى

جااااااامد والله يا برنس وكويس انك عرفت ولحقت تجاوب ههههههههههه

انا بقا هجاوب بس ف اقرب فرصه مش دلوقتى

انا قرأت الأسأله النهارده ولازم افكر ف الاجابه بقا اصل الامتحان ميتحلش من اول مره كده ههههههههههههههههههه

بس اسأله جامده ومنتظرين المزيد يا نور القمر بس بعد اما نجاوب بقا
    نور القمر
    نور القمر

مُساهمة من طرف نور القمر الجمعة 06 أغسطس 2010, 10:41 pm

مرسيه بجد يا جماعة على تواجدكم معايا واسفة على تاخيرى ومستنيين اجابتك يا كيمو

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 17 مايو 2024, 9:43 am