منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

منتديات كيمو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات كيمو

منورينى يا أحلى اعضاء والله وكل عام وانتم دائما بخير

ملحوظة هامه :بعد تسجيلك فى منتدى (kemo0o0o0o) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى خلال 24 ساعه من تسجيلك

4 مشترك

سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه

نور القمر
    نور القمر

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة

سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه Empty سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف نور القمر الثلاثاء 13 أبريل 2010, 6:42 pm

--------------------------------------------------------------------------------

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخباركم بنـآت وشبـآب .؛موقف محرج او سؤال محرج ،،،

اذا كنت في السوق وياتك وحده حلوه !!!
    وانت لمحت انها جايه لك وانت كنت تبي تلفت نظرها تكشخ وترفع تلفونك ’’مسوي فيها شخصيه اونه ههههه’’
    وسماعة البلوتوث بالاذن وتلعب بالتلفون ..

ووقالت لك :لوسمحت أخوي بغيت تلفونك شوي بدق على أهلي لاني ضعت واول مره اجي هنا
    طبعا انت الحين بتسوي فيها شهم ونبيل وبكل فخر تقول لها تفضلي ... < ثقـهَ بس في اللحظه هذي انت كنت ناسي شي .....
    هــو ::.. رصيد حسابك صفر او التلفون مقطوع ... < فشله 8-x

طيب سؤالي الحين :. وش بيكون موقفك وش هي ردة فعلك ؟؟بتنحرج ...
    وش اللي ممكن تسويه عشان ماتنحرج ؟؟؟ < بإختصار ابيك تقول تصرفك في هذا الموقف اللي انت الحين مار فيه ...

يالله شباب ابي أعرف وش هي ردة فعل كل واحد فيكم لو انحطيت بها الموقف ؟؟؟؟؟؟
    واللي مر بها الموقف يقول عادي لا يستحي ^ سرك في بيرر ^ ههههههههه

همتكم شباب ,,

يسمح للبنات الرد عشان يتشمتون
    اقصد تشجعونكم

ههههههه

ملطوووش لعيونكم

تــــــحــــــيــــــــاتــــــــــي
    miii_do_kemo
    miii_do_kemo
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : كرة القدم

سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه Empty رد: سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف miii_do_kemo الأربعاء 14 أبريل 2010, 4:45 pm

ههههههههههههه والله يا نور بشوف كتير اوى من الشباب بيعملو كدة الاقيه لابس النضارة وحاطط الهند فري السماعة على اذنه وماشى ولا تايتنك فى زمانه ههههههه وتشوفى البت بقى ايه تبصله وهو يبصلها ويعدوا بصوا ورا بعض ممكن يطقشوا فى بعض كنت مرة ماشى موقف ضحك زى الموقف دة يعنى واحد قابل واحدة عادى وبصلها كان مجنتل نفسة والنضارة وشعره والمايك فى اذنه والبت بقى ايه هتموت عليه فضلوا يبصوا لبعض وهو ماشى ويلتفتوا لبعض لحد ما البنت اطقشت فى العمود ههههههههههههههههه
    كدا يبقى الرجالة تشمت فى البنات هههههههههههههه يلا يا نور هههههههههههههههه بشوف كتير وانا رايح الجامعة كتير اوى معاكسات وهيصة بس انا مش كدة البت تبصلى بقوم باعد عنها ههههههههه حكم البنات دول زى الكتاكيت ههههههههه ماشى وبسبسة ديت زى القمر هههههههههههههههه شكرا على الموضوع بس نخلى الرجالة يلا تشمت فى البنت العكس يا حلوة البنات بيطقشوا ههههههههههه فى الحيطان دلوقتى هههههههههه
    سعات ببقى اعد كدة وانا فى الموصلات الائى بنت كدة لبسالك جيبة كدة وبضيهات كدة وعملالك فيها زى البتنجان متؤليش يارا المطربة ههههههههه بتبقى عاملة زى مفيش زيها وهيا اصلا تلقيها معاها ابتدائية بس ههههههههه مع احترامى لاعضاء المنتدى بجد بحس ان هيا شايفة نفسها فى العربية كدة واعدة كدة والو الو فى التلفون بقى تضحك زى ما يكون مفيش بت زيها متزعلوش بشوف كدة بجد انتو طبعا اكيد احسن منها بكتير مع احترامى لصاحبة الموضوع نور واحترامى للاعضاء البنات اكيد البنات كلهم بيشوفو كدة اكيد يعنى هههههههههه صح يا بنات
    كفاية بقى اصل انا تعبت هيجيلى الزغطة ههههههههههه
    ثانكس على الموضوع يا قمر
    malak elroh
    malak elroh

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الكليه هنعمل ايه غيرها........
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : لسه محتاجه لشىء مفتقداه .........

سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه Empty رد: سؤال للشباب محرج ويسمح للبنات الدخول لشماته ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف malak elroh الإثنين 19 يوليو 2010, 6:57 pm

موضوع حلو تسلم ايدك وراى انه لو كان فودافون يستلفلها 3 جنيه هههههههه او جنتل بجد بقه يوصلها لاقرب طريق علشان ينوبه ثواب وميتكسفش ولا حاجه مش عامل فيها عندليب ههههههههههههه شعار انهرده عيش ندل تموت مستور واغلبيت الولاد بيطبقوه ههههههه سورى اكيد ف ناس لسه فيها خير
    نور القمر
    نور القمر

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمة من طرف نور القمر الثلاثاء 20 يوليو 2010, 10:26 pm

مرسيه على تفاعلكم معايا ومتكرين على الزيارة

ههههههههههه
    هو مش اوى يعنى يابنات خلتكم تشمتوا بس اوعدكم بشماتة اكتر
    kemo_eng
    kemo_eng
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كلية الهندسه
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : مرتاح والحمد لله ........ بس فى شىء مفتقده

مُساهمة من طرف kemo_eng الجمعة 13 أغسطس 2010, 5:37 pm

اقولها اتفضلى ولا كأن فى اى حاجه

ولما تاخده وتقولى ده مفهوش رصيد اقولها ازاااى ده اانا شاحنه امبارح ب 100 جنيه .....ازاى بس هههههههههه

تقولى مش عارفه اهه حتى خد كده اسمع

اقولها الشركه بقت بتستهبل قوى اليومين دول ثوانى اعرفهم قيمتهم تقوم البنت تقول دى قصه طويله يله يا عم نمشى وتسيبنى وتمشى وابقا انا مأحرجتش نفسى ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههه

وهى بقا لو غلسه وهتستنانى اكلم الشركه هكلمهم وازعقلهم واقولهم ازاى انا شاحن امبارح ب 100 جنيه انتوا بتستهبلوا

وبعدين افتكس اى كلام وف الاخر اقولها شفتى بيقلولى حد استخدم النت من عندك ونزل اخر فيلم اجنيى الاكشن ف السوق وانا نسيت انه كان مع اخويا امبارح بليل
    اسف بجد .......... بس لو كده ممكن اشحن ب 100 جنيه تانى واجيلك ثوانى
    طبعا هتخلى عندها دم وتقولى لا لا خلاص شكرا

اقوم انا مطلع جنيه ولا حاجه من جيبى اقولها طب خدى اتكلمى من اى محل تليفونات وخلاص

ايه رأيك يا نور القمر ......طلعت واد جنتل جنتل يعنى صح ولا ايه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وشكرا ع الموقف بس انا طلعت منه بذكاء ...واسف ع الاطاله

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 02 مايو 2024, 7:25 pm