منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

منتديات كيمو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات كيمو

منورينى يا أحلى اعضاء والله وكل عام وانتم دائما بخير

ملحوظة هامه :بعد تسجيلك فى منتدى (kemo0o0o0o) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى خلال 24 ساعه من تسجيلك

2 مشترك

معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا

miii_do_kemo
    miii_do_kemo
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : كرة القدم

معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا    Empty معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا

مُساهمة من طرف miii_do_kemo الثلاثاء 20 يوليو 2010, 9:20 am

السلام عليكم

يا جماعه كنت عايز اعرف رئيكم في موضوع المعاكسات التليفونية

و بالذات علي الموبايلات

ايه رد فعلكم تجاهها

طيب لما يجي لحد منكم معاكسة ع الموبايل او ممكن نقول انها اشتغالة من حد يعرفه
    بيتصرف ازاي

طيب و اللي يتبعت له رسالة فيها شتايم
    ايه رد فعله ساعتها

طيب فيه حد عنده مواقف عن المضايقات و المعاكسات دي يحكيها هنا
    و يقول عمل ايه و رد فعله كان ايه

و كمان عايز اعرف ايه رئيكم
    هو اللي بيعاكس ده
    بيعمل كده ليه
    هل ده فراغ و خلاص
    ولا هو فعلا بيفرح لما يضايق الناس

اتمني الموضوع يعجبكم و تتفاعلوا معاه
    شكرا ليكم

و تقبلوا تحياتي

----------------------------------------

معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا    T2011nj6
    prince
    prince

تاريخ الميلاد : 20/05/1986
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : معهد كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : بحب الاهلى

معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا    Empty رد: معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا

مُساهمة من طرف prince الثلاثاء 20 يوليو 2010, 9:43 am

على فكره الموضوع ده حصل معايا قبل كده واحد استلمنى يوم كامل اقوله يعم انت مين ميردش يعم عايز ايه ميردش طب انت ليه اتصلت ميردش معلافتش اعمل معاه ايه رحت استلمته برقم تانى بس كل ميسالنى انت مين اروح ارد عليه واشتمه لغاية متاسفلى على الموضوع ده حصل معايا صح مش تاليف
    وبالنسبة لسؤالك كيمو هو بيعمل كده عشان الاتنين الفراغ و عشان بيفرح لما يضايق الناس
    شكرا ليك كيمو على مواضيعك الجامدة وتقبل مرورى معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا    Png_437
    معاكسات التليفونات.... و كمان شتايم .....ايه رئيك ؟؟؟؟؟, مفتوح للمناقشة ....تفضلوا شاركوا معانا    Coollogo_com-3254624416

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 17 مايو 2024, 12:53 pm