منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل

منتديات كيمو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات كيمو

منورينى يا أحلى اعضاء والله وكل عام وانتم دائما بخير

ملحوظة هامه :بعد تسجيلك فى منتدى (kemo0o0o0o) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى خلال 24 ساعه من تسجيلك

4 مشترك

ايه دة

نور القمر
    نور القمر

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة

ايه دة Empty ايه دة

مُساهمة من طرف نور القمر السبت 10 يوليو 2010, 7:00 pm

ايه دة

عدل سابقا من قبل نور القمر في الأربعاء 21 يوليو 2010, 4:21 pm عدل 3 مرات
    prince
    prince

تاريخ الميلاد : 20/05/1986
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : معهد كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : بحب الاهلى

ايه دة Empty رد: ايه دة

مُساهمة من طرف prince الأحد 11 يوليو 2010, 8:20 am

نور انا اسف انى بدخل بينكم بس مش يمكن انتى ظلماه مش يمكن بيحبك؟ مش يمكن قالك انسينى وكان مضايق بجد انا عاوز اقولك حاجة فى الرجال عامة لما يكون الراجل مضايق بجد ساعات بيخرج عن شعوره وانا طبعا مبقولش ان دى حاجة كويسة
    وانا اسف انى اقولك انى ردك عليه فى المنتدى مش كويس
    ياريت تحلوا المشكلة دى مع بعض افضل
    وانا اسف انى ادخلت بينكم وياريت متزعليش منى نور
    ايه دة ICON-65
    ايه دة Cooltext463962255

miii_do_kemo
    miii_do_kemo
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : كرة القدم

مُساهمة من طرف miii_do_kemo الأحد 11 يوليو 2010, 8:42 am

ردك مربوط برئى يابرنس وتشكر على الرد
    اما عن نور انا اساسا لو انا محبتكيش بجد مكنتش كلمتك ولا كنت رنيت عليكى زى كل يوم ومعبرتنيش اعملك ايه بس والله بجد انتى لو عوزانى كنتى رديتى بس انا معملتش حاجة غلط تخليكى تؤلى كدة وموضوع انسينى دة حصل من زمان فكرة ولا لاء واكلمنا موضوع انسينى دة قبل شهر سبعة ما يجى وؤلتلك غصب عنى ببقى مضايق وبخرج عن شعورى ودى حاجة فى الرجال زى ما البرنس قال بس شوفى هؤلك حاجة واخر حاجة عشان والله انا تعبان اوى ومبكلش ووشى اتغير وخسيت خلاص وزهقت من نفسى مش من حد وحرام اوى كدة هما كلمتين انتى عوزانى ولسة بتحبينى ولا لاء ؟؟؟؟؟؟؟؟ عمالة تتهمينى بانى جرحتك وظلمتك وتدعى عليا كمان بصى انا اعمل ايه ربنا يهدى الجميع وانا كل يوم بدعيلك وبدعى للناس كلها وانا الحمد لله ربنا مدينى عقل عشان افهم بيه واعرف اكلم والحمد لله نشكره ونحمده على هذه النعم والحمد لله انا زكى جدا وبعرف ارد على حاجة مهما كانت ومدينى الزكاء فى المذاكرة وفى الحفظ والحمد لله ربنا يوفق الجميع
    بصى قريتى انتى كل حاجة ؤلتها واكيد قريتى المواضيع التانية ياريت تفهمينى كويس مش هنعد طول عمرنا نعمل كدة ونؤل على نفسنا كدة ودا الغلط وانا بؤلك طلاما انتى اللى شايفة انا الغلطان بصى مع انى مغلطش انا مسامح لكن لو ؤلتى حاجة تانية انى جرحتك وظلمتك تقفى على كدة لانى عمرى ما بظلم ولا بجرح حد وانا كدة وبؤلك واخر مرة انتى عوزانى وبتحينى ولا لاءءءءءءء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى لكى اطيب التحيات وارق الامنيات وشكرااااااااااااا اوى على الكلام دة سلام اشوفك على خير
    منتظر ردك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياريت تردى بكل اخلاص وبصدق على الكلام لان انا والله تعبان والله ماما بتؤلى وشك خس ليه وجسمك خسيت خلاص ياريت ارجع زى الاول يااااااااااااااااااارب ما تشوف منى حاجة وحشة يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب انا بحبك اوى يا نور سلام
    ايه دة Coollogo_com-1741916583
    جنه القلوب
    جنه القلوب

مُساهمة من طرف جنه القلوب السبت 21 أغسطس 2010, 10:02 am

صباح الخير اولا لاني لسه قارئه الموضوع دلوقتي وارجو ان ما حدش يزعل مني
    هم حلو اوي ان الكل يكون شاهد ع بزور قصه الحب بتاعتكم بس اعتقد ان العتاب ما يكونش كده المفروض ان ديه مسائل شخصيه
    ومع كل احترامي للبرنس طبعا الا اني بقولكم حاجه مهمه بجد لاوسطاء ف الحب الوسطاء يمتنعون
    احنا اه بناخد راي بعض بس مش بشكا ممكن يجرح حد
    وع كلا انا اتمني بجد انكم تتعتبوا بجد علشان ترجعوا تاني لبعض

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 17 مايو 2024, 11:12 am